فناوری

T.N. سی ام استالین تفاهم نامه با گوگل برای آزمایشگاه های هوش مصنوعی امضا می کند، با مقامات اپل و مایکروسافت ملاقات می کند

T.N. سی ام استالین تفاهم نامه با گوگل برای آزمایشگاه های هوش مصنوعی امضا می کند، با مقامات اپل و مایکروسافت ملاقات می کند

In the presence of Chief Minister M.K. Stalin, the Tamil Nadu government signs an MoU with Google to set up AI laboratories in the State

با حضور رئیس وزیر م.ک. استالین، دولت تامیل نادو تفاهم نامه ای با گوگل برای راه اندازی آزمایشگاه های هوش مصنوعی در این ایالت امضا می کند
| اعتبار عکس: ترتیب ویژه

وزیر ارشد تامیل نادو M.K. استالین که برای جذب سرمایه‌گذاری به ایالات متحده سفر می‌کند، یادداشت تفاهمی (MoU) با گوگل برای راه‌اندازی آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی در این ایالت امضا کرد. او همچنین با مقامات ارشد اپل و مایکروسافت ملاقات کرد و از آنها برای سرمایه گذاری در تامیل نادو دعوت کرد.

«بازدید شگفت انگیز از دفاتر اپل، گوگل و مایکروسافت. در مورد فرصت‌های مختلف و مشارکت‌های هیجان‌انگیز بحث کرد. آقای استالین در یک پست رسانه اجتماعی گفت: مصمم به تقویت این مشارکت ها و تبدیل تامیل نادو به یکی از پیشروترین موتورهای رشد آسیا هستیم.

آقای استالین با مقامات ارشد گوگل در پردیس Mountain View خود ملاقات کرد و در مورد امکان توسعه تلفن های پیکسل 8 و عرضه محصولات دیگر این شرکت در تامیل نادو بحث و گفتگو کرد.

او گفت که دولت مشتاق آموزش بیش از دو میلیون جوان در زمینه هوش مصنوعی، به طور مشترک با Google و Naan Mudhalvan Scheme، یک برنامه توسعه مهارت است.

یک بیانیه مطبوعاتی دولت ایالتی گفت زمانی که وزیر ارشد با مقامات اپل ملاقات کرد، از آنها به خاطر ایمن کردن مکان تامیل نادو در نقشه تولید کالاهای الکترونیکی در جهان تشکر کرد.

او به آنها گفت که دولت در مسکن و حمل و نقل پیشرو است و دولت اقداماتی را برای تقویت زیرساخت ها انجام داده است تا آن را به قطب تولید در آسیا تبدیل کند. وی ضمن درخواست از آنها برای سرمایه گذاری در ایالت گفت: “تامیل نادو فضای مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.” در مرکز توانمندی جهانی و هوش مصنوعی.

وزیر صنایع ایالت تی آر بی راجا و سایر مقامات در این جلسات حضور داشتند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا